Klacht: Geld als shoptegoed, niet op rekening

op 18 december 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 18 december 2017 om 11:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben telefonisch contact opgenomen met de klant om meer informatie te geven over het retour proces.

De bestelling van de klant is op 15-12-17 retour geboekt op het account van de klant. binnen enkele dagen wordt te betaling terugstort. Aangegeven dat de betaling morgen teruggestort zal worden.

OTTO
Aftersales

Alle klachten die gemeld zijn door Renske1702