Klacht: Geld afschreven, zelfs na annulering. Niets ontvangen.

op 28 januari 2014 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Afslankmiddel Alcachofa de Laon besteld op 20-01-2014.Afgesproken dat ik pas wil betalen na ontvangst. Moest wel mijn rekeningnummer geven want die zou naar afterpay gaan.Binnen een half uur na bestelling gebeld om te annuleren. Doorverbonden met de klantenservice. Annulering doorgegeven. Gevraagd of ze ook mijn rekeningnummer wilden verwijderen.Geen probleem. Een dag later, 21 januari is er 77,80 euro van mijn rekening geschreven. Gebeld.Moest wachten tot pakket kwam en dan weigeren. Gezegd dat ik dat niet wilde, maar kon niet anders. 23 januari gebeld. Pakket zou binnen een paar dagen er zijn.24 jannuari gebeld, pakket zou na enkele weken komen want was even niet beschikbaar. Gevraagd alsnog mijn geld terug te storten en de zending te annuleren.. Niet mogelijk want moet wachten op het pakket en dan weigeren. 25-01: Krijg een formulier wat op het pakket moet bij retourzending.27 januari: nog geen pakket. Nog geen geld.

Ik wil dat ze het pakket niet meer zenden en het geld onmiddellijk terugstorten.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 28 januari 2014 om 14:09 geantwoord

Op 28 januari 2014 gereageerd op de klacht van onze klant. De levering is onderschept bij Selektvracht en derhalve heeft de klant recht op restitutie.

Reactie van de melder van de klacht Sterremiek

3 jaren geleden - Beste, fijn dat u ook erkend dat ik recht op restitutie heb. Maar hoe weet ik nu of, en wanneer het geld teruggestort wordt? Gr. MHJ Bonthuis-Haghuis

Reactie van de melder van de klacht Sterremiek

3 jaren geleden - Voor de duidelijkheid, ik vind pas dat de klacht is opgelost als het geld weer op mijn rekening staat. MHJ Bonthuis-Haghuis

Alle klachten die gemeld zijn door Sterremiek