Klacht: Geld afgeschreven zonder toestemming

op 25 augustus 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 augustus 2016 om 08:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Boom,

Wanneer u onterecht geld naar een van onze rekeningen over maakt, gaat de betaling niet gepaard met een geldig PSP-referentie nummer. Dit heeft tot gevolg dat ons systeem de betaling automatisch terug zal boeken op uw rekening. Hoe lang het duurt voordat uw geld weer op uw rekening verschijnt is afhankelijk van uw bank, daar uw bank de terugboeking moet accepteren.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door boomklacht123