Klacht: Geld afgeschreven zonder ticket

yousfi28 op 08 september 2021 over Royal Air Maroc in de categorie Vliegmaatschappij

Ik heb op 04 juli 2021 een vlucht geboekt. Het geld werd meteen afgeschreven maar helaas geen mailbevestiging gekregen. Na meerdere pogingen om de maatschappij te bereiken, hebben de medewerkers van de mijn vlucht op 28 juli 2021 geannuleerd en mij beloofd om binnen 2 weken mijn geld op mijn rekening gestort zou krijgen.
Nu 6 weken later nog steeds niks ontvangen, ieder keer als ik ze aan de lijn heb, zeggen ze precies steeds hetzelfde en dat ik de week daarna mijn geld zou krijgen. Ik heb hier geen vertrouwen meer en heb het gevoel dat ik in de maling word genomen.

Ik ben tevreden als ik mijn geld teruggestort krijg en dat de maatschappij RAM dit niet meer in de toekomst doet. Veel gezinnen hebben hierdoor een onzeker periode geleefd vooral tijdens de zomer vakantie.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Royal Air Maroc

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Royal Air Maroc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yousfi28