Klacht: Geld afgeschreven zonder iets besteld te hebben

op 29 mei 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Er is vandaag €55,- van mijn rekening afgeschreven door vakantieveilingen ADYEN zonder dat ik iets had besteld bij vakantie veilingen! Ik vind dit heel vervelend aangezien ik dit geld nodig heb voor andere dingen en het onterecht van mijn rekening is gehaald zonder enige uitleg waarvoor..

Het zegt: SEPA Incasso algemeen eenmalig
Incassant: NL37ZZZ342764500004
Naam: VAKANTIEVEILINGEN ADYEN
Machtiging: 1514955370261243
Omschrijving: VakantieVeilingen.
nl 18466207

- als het geld wordt teruggestort en als er een uitleg komt hoe dit heeft kunnen gebeuren.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 juni 2017 om 10:58 geantwoord

Geachte mevrouw Kuenen,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Ik zie dat de betaling aan Vakantieveilingen, referentienummer 16047424_18466207, inmiddels gestorneerd is. Ik kan in mijn systeem niet zien waarom de bestelling geplaatst is, daarvoor raad ik u aan contact op te nemen met Vakantieveilingen (http://www.vakantieveilingen.nl/).

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Wilkuenen