Klacht: Geld afgeschreven zonder iets besteld te hebben

op 29 mei 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is vandaag €55,- van mijn rekening afgeschreven door vakantieveilingen ADYEN zonder dat ik iets had besteld bij vakantie veilingen! Ik vind dit heel vervelend aangezien ik dit geld nodig heb voor andere dingen en het onterecht van mijn rekening is gehaald zonder enige uitleg waarvoor..

Het zegt: SEPA Incasso algemeen eenmalig
Incassant: NL37ZZZ342764500004
Naam: VAKANTIEVEILINGEN ADYEN
Machtiging: 1514955370261243
Omschrijving: VakantieVeilingen.
nl 18466207

Gewenste Oplossing:

- als het geld wordt teruggestort en als er een uitleg komt hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 juni 2017 om 10:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kuenen,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Ik zie dat de betaling aan Vakantieveilingen, referentienummer 16047424_18466207, inmiddels gestorneerd is. Ik kan in mijn systeem niet zien waarom de bestelling geplaatst is, daarvoor raad ik u aan contact op te nemen met Vakantieveilingen (http://www.vakantieveilingen.nl/).

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Wilkuenen