Klacht: Geld afgeschreven van mijn rekening voor een service wat ik geen gebruik had gemaakt

op 19 december 2017 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Ik wilde taxi reserveren voor een volgende ochtend om mij met mijn kinderen op te halen bij het hotel met een prive auto en ons naar het aeroport brengen. Alles ging mis. Mijn vlucht tijden waren verkeerd ingezet en ik heb meteen daarover contact opgenomen met expedia mederwerker. Stond ook dat taxi zou 3 uur voor het vertrek tijd komen. Ik wilde graag om 8 uur een taxi hebben ,geen transfeer bus , prive vervoer en wilde daar voor betalen . Ik zou om 10 uur vertrekken . Ik moest wel mijn bank gegevens invoelen . Ik kreeg een mail dat taxi om 5 uur in de ochtend komt en stond dat ik om 8 uur vertrek. Na het contact met expedia hebben wij het aanvraag geanuleerd , maar volgende dag werd toch mijn geld afgeschreven en ze willen niet dat geld terug storten. Ik ben hier niet mee eens , ik heb geen taxi gekregen en ik moest een andere taxi regelen . Wat moet ik doen?

Als mijn geld terug komt staan op mijn rekening van €48 .

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Santa 29