Klacht: Geld afgeschreven maar zeggen van niet!

op 07 september 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb sport supplementen gekocht op Helfi.nl en dan staat er opeens een afschrijving van AYDEN. Maar van helfi krijg ik nu steeds automatische e-mail dat er nog geen betaling is ontvangen, dit is raar wat is dit? Wat valt hier aan te doen? Waar is mijn geld heen.

Zodra ik een antwoord krijg, alsnog het product of geld terugstorten graag.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 08 september 2016 om 09:33 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

U kunt contact opnemen met Helfi met het volgende PSP referentie nummer: 4314731872502137. Zij zullen u dan verder helpen en u de goederen opsturen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door A.MD