Klacht: Geld afgeschreven, geen bestelling geplaatst

op 21 juni 2021 over Uber Eats in de categorie Websites - Online eten bestellen

Goedendag

HIER KLOPT IETS NIET!
Ik heb helemaal niets besteld; heb zelfs geen account bij Uber Eats! . Afgelopen donderdag (of was het vrijdag) werd ik – terwijl wij met vakantie waren – gebeld door een bezorger van Uber Eats met het bericht dat de bestelling was gearriveerd. Ik zei dat ik helemaal niets had besteld en beeindigde het gesprek. Tot mijn grote verbazing zie ik dat er toch € 13,54 van onze bankrekening is afgeschreven.

Er klopt echt iets niet. Ik kijk net op de app van Uber Eats en er staat:
Nu bezorgen: Museumeiland 1, Groningen.
We zijn intussen weer terug waar we wonen, zijn dus niet in Groningen maar bovenal: we HEBBEN NIETS BESTELD!!!

Het lijkt erop dat het account – hoewel ik niet eens een gebruikersnaam en wachtwoord heb – is gehackt.

Kunt u me bellen om e.e.a. op te lossen? 06-39462940.

Wij wensen niet dat er nog eens geld van de rekening wordt afgeschreven en zullen onze bank opdracht geven het afgeschreven bedrag terug te storten. Mocht dat niet (meer lukken), dan eis ik dat bedrag terug.

Hoor graag van u.

Mevr. F.A. Versloot

Als mijn geld wordt teruggestort.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door flora.versloot