Klacht: Geld afgeschreven: bestelling niet doorgekomen bij River Island

op 09 augustus 2017 over Ayden in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag een bestelling gedaan bij River Island (09-08-2017).
De betaling is afgeschreven/gelukt, echter is de bestelling niet doorgekomen bij River Island. Na de betaling kreeg ik namelijk een foutmelding van Ayden.
Graag zo snel mogelijk een reactie.

Met vriendelijke groet,
Daan

Gewenste Oplossing:

Wanneer het afgeschreven bedrag wordt teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ayden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ayden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daan.P