Klacht: geld afgeschreven

op 22 juli 2017 over Vesta Payment Solutions Limited in de categorie Betalingsdiensten

Er is bij mij een bedrag van 158,72 en 65,50 afgeschreven het is wel een poosje geleden, maar het zal wel zo netjes zijn om er voor uit te komen dat jullie dit zelf doen en of met vodafone , had gebeld met vodafone, want jullie zijn niet te bereiken, en werd gezegd dat ik dat zelf heb gedaan via IDEAL zeker weten van niet, want kon het geld absoluut niet missen, toch staat het zo aangegeven dat het ik het zelf hebt overgemaakt. Vind jullie dieven samen met Vodafone nu weer een rekening van 372 euro moet niet gekker worden, probeer jullie te blokkeren maar nergens te vinden bij mijn contacten bij de bank, heel goed van jullie zeg, in het vervolg graag van mijn rekening afblijven.

Niet zomaar geld van een rekening plunderen en dan net doen of het door jezelf is gedaan, afblijven dus

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vesta Payment Solutions Limited over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesta Payment Solutions Limited in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Angie 1