Klacht: Geld afgehouden maar geen product geleverd nog steeds niet.

op 01 juni 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit word de 2e keer dat ik mijn klacht weer indien.ik heb email van jullie terug gehad maar er is nog niets opgelost.ik heb n bestelling gedaan voor farm hero op 28 april 2016 van 17,86 en daarna een van 1,27 . Is van mijn rekening afgehouden maar niks geleverd. Als ’t niet opgelost word voel ik mij genoodzaakt om radar in te schakelen misschien dat ’t wel lukt dan. Gr. Johanna

Gewenste Oplossing:

Als 't opgelost is natuurlijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 02 juni 2016 om 13:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan:

https://www.facebook.com/help/contact/paymentshelp

met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Baby27032007