Klacht: Geld afgehouden bij mislukte transactie

op 02 december 2017 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

We hadden 4 tickets geboekt naar Sevilla op 26 december.
Met iDeal betaald 1453,= 10minuten later mail ontvangen dat het mislukt was en dat het geld binnen 5 werkdagen later terug gestort wordt.
Nu moet ik wachten tot ik dat geld weer terug heb op mijn rekening om een reis te boeken naar Sevilla. Met de kans dat die vlucht niet meer beschikbaar is. Na 3 dagen heb ik mijn geld nog niet terug belachelijk voor woorden dat dit zo moet. Vliegwinkel komt voor mij niet meer goed over om nog een reis te boeken.
Denk na voordat je een reis wil boeken bij vliegwinkel je bent zo een paar dagen je geld kwijt en geen tickets.

Marij van Erp

Als jullie dat geld meteen terug storten.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vliegwinkel.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vliegwinkel.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vliegwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vliegwinkel.nl

Heeft op 07 december 2017 om 16:52 geantwoord

Geachte mevrouw van Erp,

Vervelend om te vernemen dat uw boeking niet is gelukt wegens technische redenen en dat wij genoodzaakt zijn geweest om het geld terug te storten.
Op het moment dat een boeking niet doorloopt in het systeem van de luchtvaartmaatschappij, zal vliegwinkel.nl altijd proberen om de boeking alsnog in orde te maken. Helaas is dat in het geval van uw boeking niet gelukt.

Zoals eerder aangegeven per e-mail en in het telefonisch contact dat u met twee collega's heeft gehad, is aangegeven dat het ongeveer vijf werkdagen kan duren voordat u het bedrag terug kunt zien op uw rekening. Helaas kan ik dit proces niet versnellen.

Ik heb het voor u nagekeken en het bedrag is op 30 november 2017 naar u overgemaakt. Inmiddels zou u het bedrag moeten kunnen zien. Indien dit niet het geval is, horen wij dit graag van u.

R. Vromans
vliegwinkel.nl Customer Support

Heeft op 07 december 2017 om 18:48 geantwoord

Er is geen oplossing.

Bericht van Vliegwinkel.nl

1 maand geleden - Geachte mevrouw van Erp, Is er nog iets waarmee wij u van dienst kunnen zijn? Dan horen wij het uiteraard graag. Met vriendelijke groet, M. van Noordennen vliegwinkel.nl Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Marij van Erp