Klacht: Geld afgehaald van rekening

op 22 augustus 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij nazicht van rekeningen komen wij tot de vast stelling dat er 5 keer geld is afgehaald van onze rekeningen. De feiten dateren van vorig jaar, en we hebben dit nu pas opgemerkt. Wij hebben er geen flauw idee van over wat dit gaat.

Gewenste Oplossing:

Gelieve na te gaan waarover dit gaat en indien nodig ons het geld terug testorten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 22 augustus 2016 om 16:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Meuleman,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan, in dit geval HelloFresh.

Website: http://www.hellofresh.de/

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door EPH
x