Klacht: Geld afgehaald maar bestelling afgewezen

op 27 september 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Geachte Meneer/Mevrouw,
Ik heb op 24-09-2017 een bestelling geplaatst bij de webwinkel Wish.
Na een paar minuten merkt ik dat ik geen bevestigen ontvangen heb, , dus ik ging kijken op Wish en zag dat mijn artikelen nog in de winkelmand stond maar het geld was afgeschreven door Worldpay Limited.
Ik heb contact gezocht via de helpdesk van Wish ik kreeg een mail terug dat de betaling afgewezen is dus ze hebben geen geld ontvangen en als het geld wel afgeschreven is dan zal mijn bank het het binnen 5 tot 10 dagen terugstorten. Ik heb mijn bank gebeld en ze zeiden dat is iets tussen mij en de webwinkel dus ze kunnen mij niet verder helpen.
Ik hoop via deze weg mijn geld terug te krijgen

Als ik mijn volledig bedrag terug krijg.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 27 september 2017 om 14:35 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door Carrie007