Klacht: Geld

op 12 juli 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn pakketje op 26 mei al geretourneerd. Ze zeggen dat ze mijn geld op 30 juni terug hebben gestort, maar ik heb het nog steeds niet ontvangen. De bank kan de betaling ook niet zien. Als ik ze om bewijs vraag van de overboeking kunnen ze het niet sturen vanwege hun “database”. Ik wil mijn geld terug! Echt een flut bedrijf!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug heb! En snel een beetje!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mitalee Ramdin