Klacht: Geladen chipkaart gebruikt drie keer zoveel voor dezelfde reis met gewoon kaartje.

op 12 juli 2012 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn kortingskaart kan geladen worden als ov jaarkaart. Dit heb ik gedaan voor mijn reis van Maastricht Centraal naar Doetinchem centraal. Let op dit is een reis met de Ns, tot Roermond, dan Veolia, dan vanaf Nijmegen Ns en dan vanaf
Arnhem, is dat Syntus. Toen ik instapte had ik een saldo van ongeveer 50 euro, de busreis van Eijsden naar Maastricht was eraf, ongeveer 2 euro, de vorige dag had ik mijn pas geladen met 50 euro, er stond nog ongeveer 2 euro op. Aan het eind van de reis in Doetinchem stond er nog 15,75 op. Normaal kost deze reis mij 13 euro.!!!!!!!!!!

Geld terug natuurlijk. Voor mij geen niet meer een ov chipkaart. Een ov-chipkaart? Een vervoerder, Dit werkt echt niet. Huidige mening over Nederlandse Spoorwegen, NEDERLANDSE spoorwegen, kom nou, versnipperde spoorwegen voor 1 openbaar vervoer, en dat voor zo'n petieterig landje.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 12 juli 2012 om 16:16 geantwoord

De bedragen die mevrouw wil zijn niet door ons geincasseerd. Wij kunnen deze bedragen daarom niet terugbetalen. Ook kunnen wij niet zien dat zij gereisd heeft met andere vervoerders.

Alle klachten die gemeld zijn door sonja1705