Klacht: gekochte speelgoedauto “RACING”

op 27 december 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

voor Sinterklaas en Kerstfeest 4 autotootjes gekocht bij Action in Gronsveld voor de kleinkinderen. Helaas doen het er twee niet. Er staat wel op de verpakking: try me, doch wie doet dat op dat moment. Tevens moet je dan de verpakking stuk maken. Zoals hiervoor vermeld zijn het kleine race-autotootjes scale 1:33 racing car in de kleuren geel en blauw, Verder staat er op de verpakking: PULL BACK made in China.
Ik hoop dat u zich kunt verplaatsen in de gemoedstoestand van de kinderen bij de ontvangst van de niet functionerende autotootjes.

Uit het vorenstaande moge blijken dat ik helemaal niet tevreden ben met deze aankoop.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

3 weken geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lamp44