Klacht: Geheugen Telefoon + hitteprobleem

op 17 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Beste,

In januari 2016 heb ik een Galaxy S6 Edge gekocht met 32 Gb intern geheugen. Zelf luister ik veel muziek en ook zit ik op veel sociale media. Nou heb ik al sinds April dat ik om de zoveel tijd een melding krijg met een bericht dat aangeeft dat mijn telefoongeheugen vol is. Van de week plugte ik mijn telefoon in mijn computer en , zoals te zien in de screenshot, geeft hij aan dat ik van de oorspronkelijke 32 gb maar 25,2 gb kan gebruiken. Dit betekent dat ik maar 78,75% van het oorspronkelijk opgegeven geheugen kan gebruiken. Dit vind ik heel erg slecht, dit is gewoon misleiding. Tuurlijk kan er na updates iets minder over zijn, maar gewoon 6,8 gb minder?!?!
Ook heb ik al tijden last van het feit dat ‘ie snel heet wordt. Even een half uur Youtube, Nu.nl of Pokémon Go en hij wordt zo’n 60 tot 66 graden heet. Dit is dan niet meer comfortabel.

M.V.G. Ted

Als het geheugengebruik in de toekomst eerlijk wordt aangeboden en dat de temperatuur niet zo snel oploopt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tvsfotografie