Klacht: gehaktsnitsels en gehaktstaven met puur vet

op 28 juli 2015 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Was altijd gewend om naar de Jumbo in Spijkenisse te gaan, wij wonen in Zuidland dus is niet zo ver weg. Maar krijg nu een nare smaak in mn mond als ik aan de Jumbo denk, het volgende is gebeurd ik haal altijd in 1 keer de boodschappen dus ook voor de hele week vlees, wij hielden van de gehaktstaven en de gehaktsnitsels mede omdat ze niet zo duur zijn wij hebben namelijk alleen aow de laatste keren was het niet te eten allemaal vet en geen gehakt heb er van overgegeven, dus over en uit met Jumbo voor ons. En als het zo blijft graven jullie je eigen graf ook die reclame over laagste prijs walg ik van de hele winter kosten de aardappels Nicola’s bij jullie 3,95 en bii de LIdl 2,49 nou er word niks aangepast en ze lachen je gewoon uit als je er over begint.

gehaktsnitsels en gehaktstaven en andere producten met paneermeel niet verhullen, dat er alleen maat vet in zit moet er bijna van kotsen als ik het hier intik. Betaal die idioot die de reclame voor jullie maar minder en gehakt is gehakt en niet alleen vet

Alle klachten die gemeld zijn door minoes11