Klacht: Gegronde klachten worden niet behandeld

jolanda.ista op 14 december 2021 over Uber Eats in de categorie Maaltijdbezorging

Op 13-12-2021 heb ik een klacht ingediend omdat mijn bestelling nooit was doorgezet. Er was geld van mijn rekening afgeschreven, maar het restaurant heeft mijn bestelling nooit gehad. Daar UberEats geen bereikbare klantenservice heeft, diende ik mijn klacht via deze weg in. Vervolgens krijg ik doodleuk een mailtje dat UberEats mijn klacht niet in behandeling neemt! Met andere woorden; bedankt voor je geld, stik erin. Ik vind dit niet kunnen, Uber Eats troggelt geld af, steekt het in eigen zak zonder service te verlenen, en weerleggen dan vervolgens ook nog een klacht erover? Het programma Kassa kan ook ingeschakeld worden en dan zijn ze verder van huis. Als ook deze klacht niet in behandeling wordt genomen, onderneem ik serieuze stappen tegen dit bedrijf.

Mijn geld terug en Uber Eats moet mijn klacht serieus in behandeling nemen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jolanda.ista