Klacht: gegevens zijn weg.

Maria Van Stijn op 02 november 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

ik probeer inteloggen ..ook wachtwoord..en nu is zelfs mijn adres onbekend.Alles goed wel..Wij hebben jullievan het begin af aan grootgemaakt [86 jaar en doof zodat bellen niet kan]ik kanniet eens nu mijn bonuskaart nummer op vragen ;Moet dat doen want met dat virus houden de kids mij thuis..en hebben dat ding in bezit.Maar ik wil zelf nu ,voor de grotelock up..komt nogextra dingen hebben .Omte maken voor Sint en Kerst..inplaats van kado`[email protected][Loosduinsekade 722 h…2571 CZ..Den Haag.antwoord via e-mail..of 0636108228..vr.gr.Maria.

als ik een 2 de bonuskaart kan krijgen ..en nu even mijn nummer zodat ikhet opschrijf en kan tonen aan de kassa.Ik begrijp dat door andere filiaal mensen elk e winkel de gegevens niet heeft..

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maria Van Stijn