Klacht: Geëscorteerd door politie uit hotel

op 24 juli 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Wij zijn door VAN DER VALK HOTEL Zwolle uit hotel gezet door politie omdat we geen schone kamer hebben gehad ookal hebben we netjes voordat we weg gingen bord aan deur gehangen om kamer te laten schoonmaken. Dit was om 11 uur in de morgen. Bij terug komst zagen we een vuilniszak hangen aan deur post en bleken schone handdoeken te zijn en bij binnenkomst kamer was de kamer niet schoongemaakt. Wij hebben dezelfde avond contact gehad met de security omdat er niemand anders van van der valk aanwezig was. De security gaf aan niks voor ons te kunnen betekenen en te wachten tot morgen. Wij accepteerden dit niet en wouden graag een manager spreken. Helaas werd toen de politie erbij gehaald en geen manager omdat we niet accepteerden dat we geen schone kamer kregen. Toen politie arriveerde werd er gezegd dat we pand moesten verlaten en we uit hotel moesten en werd ons geen schone kamer aangeboden of vervangende kamer. Wij hadden recht om nog een dag te overnachten omdat we daar voor betaald hadden maar moesten alsnog uit het hotel. Nadat we geëscorteerd waren heb ik de volgende dag telefonische klacht ingediend bij VAN DER VALK Zwolle bij manager X maar helaas werden we door haar ook onjuist bejegend doordat ze ons wel een excuses aanbood maar dat we geen vergoeding of geld terug kregen voor deze situatie. Ze gaf aan dat we een vervangende schone kamer hadden moeten krijgen en dat de security medewerker ons onjuist heeft geïnformeerd maar verder niets kan doen dan ons een excuses aanbieden. Het feit dat de security ons onjuist heeft behandeld doordat we onjuist zijn geïnformeerd en behandel doordat we het pand moesten verlaten en naar buiten zijn geëscorteerd door Politie en zijn bestolen van een overnachting in van der valk hotel Zwolle kon ze niks voor ons betekenen wat absurd is Ik voel me vernederd en bestolen door van der Valk. Wat een nachtmerrie !

Ik wil mijn geld terug die is bestolen door van der valk hotel Zwolle door ons uit hotel te escorteren door politie terwijl we in ons recht staan en niets anders hadden gevraagd dan een schone kamer.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vandervalk zwolle