Klacht: geen zending ontvangen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

, Betaald 2 juni 60 euro via ING,[bewijs aanwezig]. Wordt steeds vermeld PENDING [ in afwachting betaling ?].

Gewenste Oplossing:

Wanneer de klacht opgelost wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 26 juni 2016 om 22:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Meulman,

Uw bestelling is ondertussen bezorgd en wij zullen deze klacht als opgelost beschouwen

Mvrgr.

Het Light in the Box team

Geachte mevrouw Meulman,

Uw bestelling is ondertussen bezorgd en wij zullen deze klacht als opgelost beschouwen

Mvrgr.

Het Light in the Box team

Geachte mevrouw Meulman,

Uw bestelling is ondertussen bezorgd en wij zullen deze klacht als opgelost beschouwen

Mvrgr.

Het Light in the Box team

Geachte mevrouw Meulman,

Uw bestelling is ondertussen bezorgd en wij zullen deze klacht als opgelost beschouwen

Mvrgr.

Het Light in the Box team

Alle klachten die gemeld zijn door Margret Meulman-Meisz