Klacht: Geen woorden voor

Rinkeltje op 14 augustus 2019 over Trevvel in de categorie Taxibedrijven

Mijn moeder heeft vorige week 212 uur zitten wachten op de terugrit terwijl ze niet kon zien door oogdruppels OZH. Huilend is naar huis vervoerd. Kreeg steeds dezelfde smoes we zijn onderweg. Schandalig gewoon klantenservice is onbeschoft. Je krijgt je rit terug zeggen ze dan maar dat je geestelijk kapot bent hebben ze geen boodschap aan. Er zit een wethouder in Rotterdam die ze de hand boven het hoofd houd. Zo ga je niet met mensen om

Dat contract miet ontbonden worden zo snel mogelijk

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trevvel

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trevvel nog niet in behandeling is genomen.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Trevvel in behandeling genomen

Bericht van Trevvel

2 jaren geleden - Goedendag, Wat afgrijselijk dat uw moeder 212 uren te laat zou zijn opgehaald. Dat zou wel erg lang. Graag vernemen wij wat de klantgegevens zijn van uw moeder zodat wij alsnog de ritten kunnen nakijken. Zou u deze klantgegevens kunnen mailen naar [email protected]? Alvast bedankt voor de medewerking.

Reactie van de melder van de klacht

2 jaren geleden - 8 maanden later reageren is wel een beetje laat­čśí

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Trevvel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Trevvel

Heeft op 03 juli 2020 om 10:34 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door