Klacht: Geen wifi signaal wel wiFiSignaal en geen internet.

op 11 oktober 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Vanaf dag 1 hebben we continu problemen met internet van caiway. Wel wifi geen wifi en als we internet via laptop gebruiken klapt alles eruit. Meer dan 10x telefonisch contact gehad met caiway en steeds wordt je van kastje naar muur gestuurd maar opgelost wordt er niets. Caiway is toch de dienstverlener die ik als klant geld betaal voor hun diensten. Een monteur sturen komt niet in woordenboek voor…..als je erom vraagt zeggen ze dat kosten op rekening van mij komen. Afgelopen maanden iedere maand binnen paar dagen databundel mobiele telefoon binnen paar dagen volledig op omdat je denkt dat je wifi in je woning hebt die niet werkt. Al 2x it specialist in huis gehaald tegen kosten op mijn rekening. Komen er ook niet uit. Vorige week 2 oktober wederom gebeld en na wederom alles getest te hebben werd een nieuwe modem opgestuurd. Maandag 8 oktober geïnstalleerd en nog steeds werkt laptop niet. Wil graag vergoeding voor alle gemaakte kosten vanaf 1 juni tot nu en een oplossING vanuit caiway zodat alles gaat werken zoals het zou moeten werken. Waarom werkt ziggo niet in berghem….wat een goed bedrijf is dat

Als wifi laptop en alles gaat werken zoals het zou moeten werken en een vergoeding voor gemaakte kosten en niet werkende wifi vanaf 1 juni tot op dag van vandaag 11 oktober

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Caiway

2 maanden geleden - Geachte M.L.J Huibers, Tijdens ons telefonisch contact is besloten dat wij u vanavond terug zullen bellen wanneer u thuis bent. Wij zullen naar het probleem met het internet kijken en de compensatie met u bespreken. Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Leroy Caiway Webcare Team

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 12 oktober 2017 om 19:08 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Maarten huibers