Klacht: Geen WiFi en stilstaand beeld

op 08 september 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

8 maanden geleden - Goedemorgen dhr/mevr. de Bruyn, Zojuist heb ik getracht telefonisch contact met u op te nemen. Helaas zonder resultaat. Allereerst betreur ik het ten zeerste dat u geen Wi-Fi signaal heeft, en daarnaast een stilstaand beeld op uw televisie ervaart. Dit is zeker niet de bedoeling en wij willen dit heel graag met u oplossen. Daarnaast wil ik benadrukken dat wij storingen alleen kunnen oplossen, als wij hiervan op de hoogte zijn. Ik wil u dan ook vragen, om dit in de toekomst wel direct bij ons te melden, zodat wij dit voor u kunnen oplossen. Wij zullen op een later moment nogmaals proberen telefonisch contact met u op te nemen, zodat we deze storing kunnen gaan aanpakken met elkaar. Met vriendelijke groet, Mylène Caiway Webcare Team

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 14 september 2017 om 18:47 geantwoord

Goedemorgen dhr/mevr. de Bruyn,

Zojuist heb ik nogmaals getracht telefonisch contact met u op te nemen.
Helaas zonder resultaat. Ook heb ik geen reactie mogen ontvangen op mijn eerdere verzonden bericht.

Om die reden ga ik deze klacht sluiten. Als u alsnog hulp wenst bij het oplossen van uw Wi-Fi en tv problemen, wil ik u vragen om ons terug te bellen op 088-2249111.

Mylène
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Bdebruyn