Klacht: Geen VR bril

op 21 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een abbo afgesloten bij tmobile en ik zou daar een VR bril bij krijgen en tmobile zei dat ik dat met Samsung moest regelen dus ik bel hun op en moest ik van alles is vullen en dat moest via een computer en die had ik niet dus die heb ik geregeld en wou het gaan doen en toen zeiden ze dat ik te laat was dat het voor 4 sep moet maar dat ik nooit tegen mij verteld dus nu krijg ik die niet meer

Gewenste Oplossing:

Als ik me VR bril krijg ben ik tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tom013