Klacht: Geen voorraad en niet bereikbaar

op 18 juli 2016 over Topdrogist.nl in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Nadat ik besteld en betaald had kreeg ik na twee dagen bericht dat mijn bestelling niet op voorraad was en dat ook niet bekend was hoe lang het nog ging duren.
Ik heb daarop 14 juli in de ochtend gelijk contact proberen op te nemen met Topdrogist, maar ze zijn niet bereikbaar. Je wordt niet eens in de wacht gezet. Vervolgens heb ik de klantenservice een mail gestuurd dat ik mijn bestelling wil annuleren.
Ook hierop nul reactie. Ik heb op allerlei tijdstippen van de dag nog gebeld, maar geen enkele keer krijg je iemand aan de lijn.
Nu krijg ik zojuist, 18 juli en mail dat mijn bestelling verzonden wordt. De bestelling die ik allang geannuleerd heb dus.
Ik ga deze zending natuurlijk weigeren.
Wat ontzettend amateuristisch allemaal. Achteraf zie ik allemaal negatieve verhalen op internet. ik dacht dat een bedrijf met thuiswinkel waarborg betrouwbaar was. Dit label stelt dus ook niets voor.

Ik wil vandaag nog de bevestiging dat mijn bestelling geannuleerd is en dat mijn geld wordt teruggestort.
Ik heb totaal geen zin om het pakket in ontvangst te moeten nemen en een retour aanvraag te doen. Het bedrijf wist ruim op tijd dat ik geen interesse meer had.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Topdrogist.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Topdrogist.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Inekevl