Klacht: Geen voorang verlenen!!!

op 19 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag 19-8-17
Omstreeks 12.15 reed ik met mijn auto op de dr ottenstraat te simpelveld.. waar ik uit moest wijken voor een van u buschauffeurs..waardoor ik de stoep op moest met gevolg een lekke band!!
Buschauffeur reed natuurlijk gewoon door..
Kenteken konden wij niet meer opschrijven omdat het te snel ging.. en snel moest handelen anders was het niet zo mooi afgelopen…
Vind het zeer spijtig en rondom associaal dat men dan door rijd… tis ook niet de eerste x dat ze geen voorang verlenen!!

Graag een oplossing of vergoeding voor de schade

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 augustus 2017 om 16:44 geantwoord

Beste Lindsaypeters1984,

Oh jee! Niet leuk om te lezen dat je doordat je uit moest wijken een lekke band hebt. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Als je schade hebt en je bent van mening dat Arriva daarvoor aansprakelijk is, kun je een melding indienen. Maar dit kan helaas niet via dit forum Klacht.nl. Wij hebben een schriftelijke aansprakelijkheidsstelling van jou nodig. Ik wil je adviseren om het volgende te doen:

In de aansprakelijkheidsstelling geef je een verklaring van het voorval, eventueel aangevuld met een proces verbaal van de politie, een bewijs van de opgelopen schade en/of een getuigenverklaring. De aansprakelijkheidsstelling dient door jou persoonlijk te worden ondertekend. Voor een snelle afhandeling vragen wij jou, indien bekend, onderstaande in de aansprakelijkheidsstelling op te nemen:
• Gegevens gedupeerde: naam, adres, woonplaats, telefoonnummer.
• Datum, tijdstip, locatie, rijrichting van de bus en omschrijving van het voorval.
• Gegevens betrokken bus/voertuig van Arriva, bijvoorbeeld het lijnnummer, bus/treinnummer, etc.
• Omschrijving van de schade, plus eventueel gemaakte/te maken kosten.
• Gegevens eventuele getuigen: naam, adres, woonplaats, telefoonnummer.
• Beschrijving eventueel reeds genomen acties (bijvoorbeeld politie, ziekenhuis, verzekering).

Je kunt de aansprakelijkheidsstelling sturen naar:
Arriva Personenvervoer Nederland B.V.
T.a.v. afdeling Riskmanagement
Antwoordnummer 1004