Klacht: Geen verzendbewijs

op 19 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist heb ik een retourzending aan Apple ingeleverd bij Handyman in het centrum van Eindhoven. Volgens Apple zou ik een verzendbewijs moeten ontvangen, maar volgens de persoon die mij hielp in de winkel worden deze niet meer verstrekt. Dus nu moet ik maar hopen dat alles goed gaat?

Gewenste Oplossing:

Een fysiek verzendbewijs stelt enorm gerust wanneer je iets van grote waarde inlevert. Als het inderdaad beleid is dat er geen verzendbewijs meer wordt meegeven zou ik dit heroverwegen. Apple geeft zelf ook aan dat je een verzendbewijs moet krijgen. Ik ben hier dus niet gerust op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 19 december 2017 om 14:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Wij hebben uw klacht doorgezet naar het UPS Access Point Team met referentie nummer 1-79574168016 . Zij zullen u klacht gaan onderzoeken en u zult door hen telefonisch gecontacteerd gaan worden met feedback.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door ongewenstegebruikersnaam