Klacht: Geen verwarming

op 08 februari 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 28 februari 2017 om 08:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bouwhuis,

Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 8 februari 2017 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

Vervelend dat het koud was in de trein. Onze excuses hiervoor.

Helaas heb ik uw klacht niet kunnen registreren doordat er geen specifieke informatie als een datum, vertrektijd en traject in staat. Wilt u dat wij hier een officiële melding van maken dan mag u deze gegevens nog even aan ons door geven. Dat kan door te antwoorden op deze e-mail.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Hoi11