Klacht: Geen vervoer

op 18 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanochtend stond ik bij de bushalte, maar is de bus al weer doorgereden. Dit gebeurt de laatste tijd steeds vaker. Dit komt doordat de bussen te vol zitten en de buschauffeur daarom niet meer wil stoppen.
Het gaat om de bus 306 bij de bushalte lieseindsestraat.

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn wanneer ik gewoon op tijd vervoer heb en dus niet standaard drie keer per week te laat kom op school.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 september 2018 om 12:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Femke,
Wat vervelend dat de bus door rijdt. Sorry hiervoor.
Ik geef je klacht door aan de vestiging in de regio, waar dit verder uitgezocht wordt.
Naar aanleiding van deze meldingen, berichten van chauffeurs over volle bussen en tellingen die we zelf uitvoeren wordt de inzet van de bussen bepaald. In de spits rijden sowieso alle beschikbare bussen.
Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland.
Met vriendelijke groet,
^Gerard
Arriva Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Femkevoets