Klacht: Geen vervoer

op 12 september 2017 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo ik heb nu al 2dagen vertraging gehad in Wolvega. Gister ochtend en deze ochtend met de trein van 07.21 richting Leeuwarden
Ik wil graag dat dit word opgelost aangezien ik hierdoor steeds een halfuur te laat ben op school

Met vriendelijke groet.
M. Uilenberg

Gewenste Oplossing:

Als het wordt opgelost en treinen volgens planning rijden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

9292

Heeft op 10 september 2018 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste reiziger,

Sinds kort is 9292 actief op klacht.nl. Daardoor konden wij niet eerder op je melding reageren.
We horen het graag als je melding nog actueel is. Je kunt dan een reactie sturen naar reizigers@9292.nl
Ook is het mogelijk om te reageren via het Twitter en Facebook account van 9292.

Groeten, Marco.

9292 is een samenwerkingsverband van alle OV-bedrijven in Nederland. We verstrekken namens hen uitsluitend OV-informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Marshie