Klacht: Geen vertrouwen in klanten

op 02 oktober 2017 over Pets Place in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kwam altijd bij de petsplace om sprinkhanen te halen voor mijn baardagaam, toen ik er gister kwam lagen er sprinkhanen van week 30 tot 35 en zei de mevrouw achter de kassa dat het vanaf toen is stopgezet terwijl ik er zeker van ben dat ik er 2 weken terug nog geweest ben.
Ze vertelde mij dat dit niet kan omdat ze een groepsapp hadden en daar dus over gesproken werd dat ik niet was gekomen voor een langere tijd.
Ik vind dit erg jammer en ik moest uiteindelijk 20 euro betalen voor dode sprinkhanen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg,

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pets Place in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pets Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pets Place

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant verzocht om zijn klacht per mail aan ons te richten met de naam van de betreffende winkel erbij. Op die manier kunnen we dit met de winkel overleggen en een passende oplossing aanbieden aan de klant. Het mag natuurlijk niet zo zijn dat meneer dode sprinkhanen moet betalen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marceelw