Klacht: Geen vergoeding bij scheur in glas

op 11 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben half juli de Samsung S7 Edge gekocht. Na 2-3 weken, begon de batterij zeer warm te worden en ik heb heb de telefoon van mijn dochter een keer laten vallen, omdat ik schrok van de warmte. Heb de telefoon via Mediamarkt gekocht. Zowel Mediamarkt als Dynafix wilt het vergoeden, omdat ze zich beroepen op het feit, dat het valschade is. Ik heb gememoreerd, dat ik het zie als gevolgschade en dat het complete verged moet worden. Zeker voor een telefoon, die 2-3 weken oud was. Telefoon ligt nu al circa 5-6 weken bij Dynafix. Er zijn 10 tallen emails heen en weer gegaan en ook een aantal telefoontjes (na mijn verzoek om te bellen ipv te mailen). Dus hoe nu verder. ik moet circa 400 euro betalen voor een nieuwe telefoon, ondanks dat het gevolgschade is

Gewenste Oplossing:

Als het kosteloos vervangen wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rosieamy01