Klacht: Geen verbinding sinds aansluiting met Simpel abonnement met nummerbehoud

op 10 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sinds 25 Juni j.l. een abonnement met Simpel waarbij mijn mobielnummer overgenomen is van KPN. Echter, ik heb sinds die tijd geen verbinding. Ik kan niet bellen en SMSen.
Heb vervolgens verscheidende malen gebeld en ge-emaild met als reactie wordt deze week opgelost, en doe je telefoon af en toe aan en uit. Deze situatie is terug naar de mid-jaren 90!!!

Gewenste Oplossing:

Dat ik deze week kan bellen en SMSen, evt. naar het buitenland.
Is dit niet mogelijk, dan zeg ik het abonnement op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door huetingrje