Klacht: Geen verbinding sinds aansluiting met Simpel abonnement met nummerbehoud

op 10 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb sinds 25 Juni j.l. een abonnement met Simpel waarbij mijn mobielnummer overgenomen is van KPN. Echter, ik heb sinds die tijd geen verbinding. Ik kan niet bellen en SMSen.
Heb vervolgens verscheidende malen gebeld en ge-emaild met als reactie wordt deze week opgelost, en doe je telefoon af en toe aan en uit. Deze situatie is terug naar de mid-jaren 90!!!

Dat ik deze week kan bellen en SMSen, evt. naar het buitenland.
Is dit niet mogelijk, dan zeg ik het abonnement op.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:41 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door huetingrje