Klacht: Geen verbinding

Ziya58 op 17 oktober 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Ik zou 16-10-2017 aangesloten zijn
Maar dat is niet gebeurd
Heb alle kabels aangesloten maar geen verbinding.bij me vorige provider ben ik weggegaan omdat internet traag was.
Nu krijgen we dit weer.
Als nle dit niet oplost ga ik naar een andere provider

Als ze me vandaag aansluiten anders ga ik na andere provider

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NLE nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van NLE

4 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Wij begrijpen uiteraard dat het vervelend is wanneer u niet gebruik kunt maken van uw diensten. Uw lijn werd op 16 oktober 2017 geactiveerd. U had hierover telefonisch contact met onze Klantenservice op 17 oktober 2017, u had namelijk het pakket geïnstalleerd maar u kreeg geen verbinding. Naar aanleiding van dit bericht maakten wij een opdracht aan voor KPN Wholesale (de beheerder van het netwerk waarover Alles-in-1 wordt geleverd). Zij hebben u een aantal maal gebeld, maar helaas niet kunnen bereiken. Om deze reden werd de opdracht gesloten, er moest immers een afspraak met u worden gemaakt. Op 23 oktober 2017 had u nogmaals contact met onze Klantenservice. Diegene die u sprak zorgde ervoor dat er nogmaals een opdracht werd aangemaakt voor KPN Wholesale. Deze opdracht is inmiddels gesloten, er is namelijk een monteur bij u langs geweest en die heeft het probleem verholpen. Wij controleerden daarom op afstand uw diensten. Uit deze controle blijkt dat er momenteel geen verbinding wordt gemaakt tussen het modem en de geactiveerde lijn. Wij vragen u daarom vriendelijk om telefonisch contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij u hiermee kunnen helpen. Met vriendelijke groet, NLEx Klachtafhandeling

Bericht van NLE

4 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Tot op heden ontvingen wij helaas van u geen reactie op ons bericht. Wij horen graag of u gebruik kunt maken van onze diensten of dat het wellicht niet lukt met de installatie. Met vriendelijke groet, NLE Klachtafhandeling

Bericht van NLE

4 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Uit onze gegevens blijkt dat u meerdere malen contact had met onze Klantenservice en dat er inmiddels een nieuw modem naar u werd verzonden, wij horen graag van u of dit het probleem met uw diensten heeft verholpen. Met vriendelijke groet, NLEx Klachtafhandeling

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 20 november 2017 om 14:57 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Helaas ontvingen wij van u geen bericht op onze laatste reactie. Wij controleerden zojuist uw diensten op afstand. Hieruit is gebleken dat er een verbinding is tussen het modem en de opgeleverde lijn van NLEx.

Omdat wij ook geen verdere reactie van u ontvingen en uit onze gegevens blijkt dat uw diensten actief zijn, gaan wij ervan uit dat uw klacht is opgelost.

NLE Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door