Klacht: Geen uitbetaling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ten eerste is een toegewezen bedrag zonder reden van mijn tegoed gehaald.

Te tweede wacht ik al ruim een maand op toegezegde uitbetaling. Helaas wordt er niets ondernomen en mijn email geheel genegeerd.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn spaartegoed op mijn rekening staat

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar 247discount.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 247discount.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 247discount.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

247discount.nl

Heeft op 29 juni 2016 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant telefonisch gesproken. Beide punten zijn naar tevredenheid opgelost.

Reactie van de melder van de klacht helenenabben

10 maanden geleden - Na een lang telefonisch gesprek is alles naar wens opgelost. Superrrrr

Alle klachten die gemeld zijn door helenenabben