Klacht: geen tv zenders

op 29 juni 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zondagavond 25-6-2017 miste ik plotseling veel zenders, Maandagochtend 26-6-2017 om 10.36 uur gebeld, probleem was dat jullie ons met een druk op de knop afgesloten hadden, het zou binnen 1/ 2 dagen worden opgelost.
Vandaag is het Donderdag 29-6-2017 en nog steeds zitten wij zonder TV zenders.Als je nu lid word dan heb je binnen 2 dagen alle zenders, en bij ons duurt het al 4 dagen, goede service van jullie.
wat gaan jullie hier aan doen?????????????? ik ben een zeer boze client, respectloos,

Gewenste Oplossing:

Als het vandaag opgelost word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nuada