Klacht: Geen TV verbinding

op 09 juni 2016 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Ik zit nu al sinds februari zonder televisie verbinding. Ook al vaak genoeg met klantenservice gebeld die mij iedere keer dezelfde handelingen laat verrichten zonder resultaat. Ook de nieuwe Setup box leverde geen resultaat op. Vandaag 40 minuten aan de telefoon gezeten met klantenservice(Heer Cherta)die mij de Fritz box liet resetten. Hierna had ik ook geen internetverbinding meer. Volgens deze heer was het wachtwoord admin of Admin en nadat het verbinden niet lukte gaf hij me mee dat de Fritzbox defect is en mij een andere gaat toesturen.Dus nu geen tv en geen internet! Excuses voor het ongemak krijg je dan te horen.Gelukkig zag ik zelf achter op de modem de 20 cijferige WPA2 wachtwoord staan waarna ik nuweer internet heb.Wat nu met de setup box? Ik betaal nu voor een dienst die al maanden niet word geleverd.. klantenservice weet het ook niet op te lossen.. Wie dan wel? Sinds mijn verhuizing heb ik verplicht een nieuw pakket gekregen waar ik ook voor tv betaal.

De glasvezel verbinding van Fiber is stabiel maar service is echt waardeloos. Bij het aanvragen zijn ze allemaal super vriendelijk en na het afsluiten van het contract word je van het kastje naar de muur gestuurd. Ik weet nog dat ze mij bij het aanvragen een oplevingsdatum aangaven waarna ik besloot mijn internet bij hun af te nemen. Die datum haalde ze ook niet en mocht ik het maar bekijken en afwachten.. Ze waren afhankelijk van een andere partij.. Helaas vertellen ze je dat er niet bij tijdens het aanvragen en hebben ze de diensten 1 maand later opgeleverd!

Wanneer de ik TV kan kijken en het teveel betaalde abonnements geld terug gestort krijg!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mr_Sam