Klacht: geen tv telefoon en internet

op 17 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

had donderdag ineens om 21.00 uur geen tv telefoon en internet meer, de volgende ochten deed de tv en telefoon het weer maar nog steeds geen wifi heb toen geprobeerd te bellen met tele2 naar een half uur in de wacht werd de verbinding verbroken en toe weer geprobeerd en weer een half uur in de wacht gestaan te hebben weer verbroken dus eindelijk naar poging 3 pas aan de lijn en toen moesten ze een knopje om zetten en toen werkte alles weer tot vanochtend toen had ik weer geen tv.
Ik ben al vele jaren bij tele2 maar het laatste jaar heb ik veel problemen dus ik denk er over om een andere provider te nemen en wil graag een vergoeding voor de diensten waar ik wel voor betaal maar niet heb.

als alles naar behoren werkt en een vergoeding krijg voor de diensten waar ik wel voor betaal maar niet ontvang en de gebruikte telefoonkosten

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jp_ginkel