Klacht: Geen TV signaal

op 14 oktober 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Gisteren de hele middag en avond geen TV/internet signaal bij Caiway. Omdat er geen storing op de Caiway website stond heb ik de storing gemeld bij Caiway. Hieronder hun antwoord. Sinds vanmorgen hebben we trouwens weer signaal.

Geachte heer,

Bedankt voor uw e-mail waarin u aangeeft dat u geen televisie signaal heeft en dat er op de storing pagina niets vermeld staat.

Wij begrijpen dat het vervelend is als u geen gebruik kunt maken van de dienst die u bij ons afneemt. Er is momenteel inderdaad geen centrale storing in Malden. Wij adviseren u daarom de kabel te controleren en vervolgens de zenders opnieuw in te stellen met de volgende netwerk waarden:
Frequentie: 316
NetwerkID: 7524
Modulatie: 64
Symbool snelheid: 6900

Mocht dit het probleem niet oplossen dan kunt u het beste even contact opnemen met onze collega’s van de technische helpdesk. U kunt de technische helpdesk bereiken via 088 2249 111 of wanneer u via een Caiway telefoonlijn belt gratis via 1200. (keuze 1 in het keuzemenu). Wij zijn te bereiken op werkdagen van 09:00 tot 21:00 en op zaterdag van 10:00 tot 16:00.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Caiway
Jolle Mooren

Medewerker klantenservice

Zet een storing gewoon op de website.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 15 oktober 2016 om 14:48 geantwoord

Als eerste wil ik u vragen de naam in de email te verwijderen uit respect voor de privacy van onze medewerkers.

Daarnaast wil ik u bedankt voor u klacht. De storing was door andere klanten telefonisch bij ons aangemeld en was vanaf 16:00 aangemeld als algemene storing. De storing was echter niet op de website vermeld gezien de beperkte impact van de storing. De storing was uiteindelijk rond middernacht opgelost.

De reactie op de email was een dag na de storing en toen was de storing inderdaad niet meer aanwezig en dit zorgt daardoor voor de nodige verwarring. Mocht u in de toekomst opnieuw storing ervaren wil ik u vragen deze bij voorkeur telefonisch aan te melden. Mocht u daar niet toe in de gelegenheid zijn mag dit ook via Facebook of Twitter. Helaas is de email is niet in alle gevallen geschikt hiervoor gezien reactietijd van 1 werkdag.

Wel nemen wij uw feedback van harte. Wellicht dat we dit op termijn kunnen verbeteren door meer storingen op de website te vermelden.

Hiermee hoop ik u voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

Nitin
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door jaapiooo