Klacht: Geen tv-signaal

op 12 juli 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Door een storing op zaterdag 9 juli hebben wij geen tv signaal meer.
Zaterdag in de loop van de ochtend is er een tv, internet, telefoon storting geweest voor het hele dorp. In de loop van de middag deden internet en telefoon het weer echter bleef het tv-signaal weg. Ook op zondag geen tv-signaal. Gedurende de dag de stroom al een keer van de ontvanger gehaald, helaas zonder succes. Bij bellen naar de klantenservice kreeg ik een bandje te horen waarop vermeld werd dat er nog steeds een storing was. Ook op maandag nog steeds geen signaal. Aan het einde van maandag nog maar eens gebeld met de klantenservice. Nu werd er geen storting gemeld en kreeg ik al snel een medewerker aan de telefoon. Hij zou zorgen dat er een monteur gestuurd werd. Echter was de eerste monteur pas donderdag (!!!) in de gelegenheid om te komen kijken. Dit betekend dus dat wij nog 3 dagen zonder tv-signaal zitten.

Graag zouden wij eerder een monteur aan de deur hebben om het probleem te verhelpen. Ook een vergoeding lijkt me wel op zijn plaats aangezien we veel meer dan 48 uur geen tv kunnen kijken en hiervoor wel gewoon netjes betalen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Van Dijck, Ik reageer op uw klacht naar aanleiding van ons gesprek zojuist. Hierin hebben wij besproken wat de mogelijkheden zijn om de tijd tot donderdag door te komen, daar er geen mogelijkheden zijn om een monteursbezoek eerder in te plannen. Ik heb u gewezen op de optie Multiscreen, tv via internet, waarvan u kosteloos gebruik van kan maken. Wat betreft de compensatie hebben we afgesproken hier op een later moment, wanneer de storing is verholpen, op terug te komen. Er zal dan wederom telefonisch contact plaatsvinden. Excuses voor het ongemak en dank u voor uw tijd. Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare Team

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 18 juli 2016 om 11:24 geantwoord

Geachte mevrouw Van Dijck,

Dank u voor het gesprek wat wij zojuist hebben gevoerd.

U geeft aan dat, na het annuleren van de monteursafspraak, de storing weg is gebleven en de problemen zijn verholpen. Bij deze sluit ik de klacht en wil ik u danken voor uw tijd.

Alex
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door avandijck