Klacht: Geen tv ontvangen

op 26 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben nu al 1 week met ziggo aan het bellen voor de tv ik kan alleen 1. 2. 3 kijken vandaag is er een monteur geweest en die zij dat het weer moest doen maar de tv doet het nog niet en toen heb ik weer naar ziggo gebelt en ze zijden dat ze niks voor mij konden doen .er staat dat ik een abonnement moet nemen op ziggo maar ik betaal al 81uero in de maand

Gewenste Oplossing:

Ik ben te vreden als mijn tv het weer doet

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk vandertil@outlook.com