Klacht: geen tv kunnen kijken

op 27 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Bij het opsturen van het pakket bij mijn verhuizing van Hellevoetsluis naar Oude Tonge bleek dat het niet mogelijk was om de telefoon en TV aan te sluiten. De KPN moest langs komen. Ook toen bleek dat na installatie door de huismeester na een week (dat was half juni) ik wel de telefoon kon gebruiken maar dat ik geen TV kon kijken anders dan met lange kabels door mijn huis. Ik ben daar al een keer over gevallen. Ik vond dat een te groot risico, omdat ik 2 nieuwe heupen heb, heb ik daarna ik de kabels weggehaald. Op donderdagavond 23 juni heb ik klantenservice gebeld maar werd daar op een onfantsoenlijke manier te woord gestaan. Op vrijdag 24 juni ik heb ’s morgens weer contact gehad met de klantenservice en werd toen wel netjes te woord gestaan. Mij werd toegezegd dat een draadloosverbindingsstekker zal worden opgestuurd.
Al met al heb ik bijna 2 maanden geen TV kunnen kijken omdat de aansluiting niet goed was.
Gaarne verneem ik van u of ik een tegemoetkoming in de kosten kan krijgen voor 4 weken geen telefoonverbinding en bijna 2 maanden geen TV

Als ik op een normale en veilige manier TV kan kijken.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nelliezevanvliet @live.nl