Klacht: Geen TV en slecht WiFi

op 09 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Goedenavond,

Ik heb meerdere malen en urenlang contact gehad met Tele2. Er is een monteur geweest ik heb een nieuwe TV ontvanger gekregen maar blijf nog steeds geen beeld krijgen op mijn TV.

Ik ben op dit moment zo erg ontevreden over Tele2 en ook zeker over de medewerkers. Ze verbinden constant koud door, dat houd in dat ik constant mijn postcode en huisnummer moet opzeggen en mijn verhaal 1000x moet herhalen!!

Na alle technische hulp gekregen van Tele2 maar nog steeds geen degelijk product TV ontvangst. Laatste keer gesproken met Matthijs van de afdeling opzeggen die zo brutaal is om de hoorn op te hangen en mij uit te lachen en uiteindelijk zegt dat het allemaal lekker mijn probleem is ik voel me belachelijk gemaakt en gekwetst hierdoor.

Hij heeft overlegd met zijn teamleider Kim en ze kunnen technische niet mijn probleem oplossen ik blijf met een tv en internet abonnement zitten die niet degelijk is. Ik loop nu al 4 weken met dit probleem en het is nog steeds niet opgelost!

Nadat dit gesprek wil ik geen klant meer zijn van Tele2 voel me niet serieus genomen en ontevreden over de service dit is helaas voor mij niet meer te herstellen.

Wel een jaarcontract maar geen degelijk product geprobeerd om het met Tele2 op te lossen. Monteur geweest, nieuwe TV ontvanger gekregen uren met de helpdesk gesproken.

Alles gedaan om het probleem op te lossen lijkt mij dat ik mijn recht sta om het contract te ontbinden!

Contract moet opgezegd worden. Telefoonkosten vergoeding.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klaxt