Klacht: Geen TV en slecht internet

op 01 juli 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Wij hebben sinds donderdagavond geen TV meer via T mobile thuis. Internet valt ook constant uit maar na een herstart van de modem doe ie het weer voor een uurtje ofzo. Direct donderdag de storingsdienst gebeld, zou een monteur komen. Het is nu zaterdag, nog NIETS gehoord van T mobile. Net klantenservice gebeld, antwoord…de technische dienst had gekeken en volgens hun was er niets aan de hand………..maar wij hebben nu al twee dagen GEEN tv en slecht internet. We moesten maar weer proberen alles op te starten en kabels opnieuw erin te doen….. ongelofelijk weer alles van voor af aan….

Dat de tv het weer doet zoals zo moeten en we voor betalen en ons internet weer eens stabiel zou zijn, zonder 15 keer per dag dat we de modem opnieuw moeten opstarten. Daarnaast een compensatie voor de gemiste levering van diensten.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henri Polman