Klacht: Geen TV

aerrie op 28 november 2019 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Per 25-11- jl heb ik mijn abonnement omgezet naar een abonnement zonder telefoon. Men had aangegeven dat men wel even zonder TV kijken zou komen zitten tijdens de omschakeling. Dinsdagavond was er een storing waardoor ik geen TV kon kijken. 27ste de nieuwe tv ontvanger aangesloten. Blijkt deze voor Delta te zijn ingesteld. Na tlf. onderhoud werd verteld dat men deze zou omzetten.Duurde al ruim twintig minuten voordat je iemand aan de lijn had. Daar is men nu al twee dagen mee bezig en tot op heden 28-11-201919.45 uur kan ik nog steeds geen TV kijken. Volgens mij wad het beter geweest direct een nieuwe ontvanger toe te sturen dan twee dagen te proberen de ontvanger te resetten. Al met al zeer slecht en ben het beu.

Als TV werkt en er een tegemoetkoming komt, middels bv. de huidige aanbieding voor de nieuwe klanten. Eea als vergoeding voor gemiste tv dagen en gemaakte telefoongesprekken. Had van te voren sl regelmatig TV storingen.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

1 jaar geleden - Geachte heer Aerts, Bedankt voor uw bericht! Ik wil u allereerst onze verontschuldigingen aanbieden. Ik heb de storingsmelding voor u gecontroleerd en ik zie dat het per 29-11-2019 verholpen zou moeten zijn, zou u dit in uw reactie kunnen bevestigen? Ik wil u voor het ongemak een compensatie van €20,- op de eerst volgende factuur aanbieden, gaat u hiermee akkoord? Wij hopen snel van u te horen! Met vriendelijke groet, Pepijn Caiway Webcare Team

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 10 december 2019 om 11:20 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door aerrie