Klacht: Geen tv

op 26 mei 2021 over Delta in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen tv meer, vraagt om opnieuw in te loggen. Dit wil niet. Er staat tot 22:00 iemand online beschikbaar, vergeet het maar niet dus..
Wie gaat dit nu oplossen?!
Tot nu toe vind ik dat het sowieso niet helemaal goed werkt, we moeten zo vaak opnieuw het kastje aan en uit zetten om televisie te kijken. WiFi valt soms uit..

Gewenste Oplossing:

Zodra alles het weer doet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Delta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Delta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Delta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Delta

Heeft op 31 mei 2021 om 14:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben vorige week een algehele storing op de interactieve tv dienst ervaren en u heeft als het goed is hierover ook een e-mail ontvangen. Wij vinden het erg vervelend dat dit is misgegaan, waardoor u niet heeft kunnen genieten van het tv-programma dat u wilde kijken.

De storing is op donderdag 27 mei weer verholpen. Wij sluiten daarom deze klacht. Mocht u toch nog problemen ervaren op interactieve tv dan kan dit komen vanwege wijzigingen die wij door moeten voeren om de achterliggende systemen te verbeteren. Bij deze werkzaamheden kan het gebeuren dat interactieve tv even niet goed werkt. We zullen er uiteraard alles aan doen om nieuwe onderbrekingen te voorkomen en horen dan ook graag van u op de klantenservice zodra er zich een verstoring voordoet.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Sibel
Delta Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door RickenLinda