Klacht: geen treintickets ontvangen, wel betaald

op 28 juni 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heden om 15.00 uur heb ik twee retourtreintickets besteld via Ryan Air van London Stansted naar London City. De betaling is uiteraard direct van mijn ABNAMRO rekening afgeschreven. Echter, de tickets heb ik nooit ontvangen. Ik heb 3x gebeld met Ryan Air. Deze gesprekken waren uiterst onaangenaam. De verbinding werd één maal gewoon verbroken en de tweede maal kreeg ik een telefoonnummer dat geen verbinding tot stand bracht. Bovendien werd er gezegd dat ik hiervoor niet bij Ryan moest zijn, maar bij de treinmaatschappij. In het derde gesprek werd gezegd dat ik contact moest opnemen met de aanbieder van de vliegtickets en dat ze mij niet verder konden helpen. Uiteraard heb ik contact gezocht met Vliegtickets.nl, maar zij wilden mij slechts weer doorverbinden met Ryan Air.

Gewenste Oplossing:

Als ik de aankoopwaarde van mijn treintickets ad euro 65,12 heb terug ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 06 juli 2017 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Visser,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers
Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door visser006