Klacht: geen treintickets ontvangen, wel betaald

op 28 juni 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Heden om 15.00 uur heb ik twee retourtreintickets besteld via Ryan Air van London Stansted naar London City. De betaling is uiteraard direct van mijn ABNAMRO rekening afgeschreven. Echter, de tickets heb ik nooit ontvangen. Ik heb 3x gebeld met Ryan Air. Deze gesprekken waren uiterst onaangenaam. De verbinding werd één maal gewoon verbroken en de tweede maal kreeg ik een telefoonnummer dat geen verbinding tot stand bracht. Bovendien werd er gezegd dat ik hiervoor niet bij Ryan moest zijn, maar bij de treinmaatschappij. In het derde gesprek werd gezegd dat ik contact moest opnemen met de aanbieder van de vliegtickets en dat ze mij niet verder konden helpen. Uiteraard heb ik contact gezocht met Vliegtickets.nl, maar zij wilden mij slechts weer doorverbinden met Ryan Air.

Als ik de aankoopwaarde van mijn treintickets ad euro 65,12 heb terug ontvangen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 06 juli 2017 om 13:51 geantwoord

Geachte mevrouw Visser,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers
Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com